< Naar klantenservice

Veelgestelde vragen

Klik op de vraag die u heeft om het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft Maaltijdservice.nl vaste leverdagen?

Bij Maaltijdservice.nl bent u vrij in de keuze van uw leverdag. In het bestelproces kiest u zelf op welke dag uw bestelling geleverd wordt. Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 12.00 uur. We bezorgen niet op feestdagen of de dag na een feestdag. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen worden bezorgd op de door u gekozen datum tussen 08.00 en 12.00 uur (of in een tijdvak van 2 uur met bezorging op maat) op het door u aangegeven adres. U ontvangt de dag van tevoren een email van Maaltijdservice.nl met daarin de Track & Trace-code. Deze staat ook in een twee e-mail van PostNL die u ontvangt. Op de dag van de bezorging kunt u met de Track & Trace-code uw pakket volgen.

Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

Uw bestelling wordt gratis aan huis bezorgd wanneer u voor meer dan € 50 bestelt. Bij bestellingen onder de € 50 wordt er € 5,75 aan bezorgkosten berekend.

Bezorgt Maaltijdservice.nl ook maaltijden bij mij in de buurt?

Ja, wij bezorgen onze maaltijden door heel Nederland op elk gewenst afleveradres m.u.v. de Waddeneilanden.

Door wie worden de maaltijden bezorgd?

Onze maaltijden worden bezorgd door onze vaste bezorgpartner PostNL.

Hoe worden de maaltijden bezorgd?

Uw bestelling wordt gekoeld bezorgd door onze bezorgpartner PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de maaltijd wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment nemen wij de maaltijden retour. Soms lukt het ons op dezelfde middag een tweede bezorgmoment in te plannen. Kunnen we dan ook niet leveren, dan gaan de maaltijden retour en worden deze, in verband met de voedselveiligheid, vernietigd. Het is om deze reden van belang dat u tijdens het bezorgmoment thuis bent.

Kan ik de maaltijd ook op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?

Ja, u kunt bij iedere bestelling zelf het afleveradres bepalen. Op deze manier kunt u eenvoudig een bestelling voor iemand anders plaatsen.

Kan ik de bestelling retourneren?

In verband met de beperkt houdbaarheid van de maaltijden en de voedselveiligheid kunt u geen beroep doen op het herroepingsrecht.

Kan ik ook zelf mijn bezorgtijd kiezen?

Standaard wordt uw bestelling geleverd tussen 8 en 12 uur. Wanneer u gebruikmaakt van een Op Maat-levering kunt u kiezen voor een korter tijdvak van twee uur, bijvoorbeeld tussen 8-10 uur of 9-11 uur. Handig als u niet de hele ochtend op uw bestelling kunt of wilt wachten. U kiest de door u aangepaste bezorgtijd tijdens het afrekenen. De kosten voor een Op Maat-levering zijn € 1,50.