Alle Smaken verder onder Maaltijdservice.nl
Alle Smaken gaat vanaf 1 december 2022 verder als Maaltijdservice.nl. Daarmee blijft Maaltijdservice.nl alle klanten van Alle Smaken bedienen met lekkere, gezonde en makkelijke maaltijden aan huis.
Veel van het aanbod blijft hetzelfde. De extra bezorgservice met brood en boodschappen wordt niet voortgezet. De maaltijden blijven van dezelfde hoge kwaliteit en we kunnen gelukkig het aanbod nog wat uitbreiden. Ook gaan we meer keuze bieden in soepen, bijgerechten en toetjes. De prijzen worden in de meeste gevallen door onze nieuwe samenwerking lager.
Bezorging
Bij Maaltijdservice.nl werken we samen met een gespecialiseerde bezorgafdeling van PostNL. Zij leveren in de ochtend tussen 8 en 12, van dinsdag tot en met zaterdag. Een vaste leverdag is niet meer nodig, deze kunt u telkens zelf kiezen.
Bestellen en betalen
Onze minimum bestelling wordt € 35 per bestelling met € 5,75 bezorgkosten en vanaf € 55 gratis bezorging. Klanten van Alle Smaken zullen gaandeweg worden geholpen per keer voor minimaal € 35 te bestellen. Natuurlijk hoeft dat niet meteen, maar op den duur wel.
Betalen met automatische incasso blijft gewoon mogelijk. Wel is een nieuw machtigingsformulier nodig. Dit hoeft u alleen even in te vullen, te ondertekenen en terug te sturen. Klanten van Alle Smaken ontvangen daarvoor een reeds gefrankeerde en geadresseerde envelop.
Neem contact met ons op
Heeft u vragen over de overgang van Alle Smaken naar Maaltijdservice.nl? Bel ons dan gerust. We staan u met plezier te woord.
Contactgegevens
Contactformulier
Veelgestelde vragen
Op welke manieren kan ik bestellen?
Er zijn verschllende manieren waarop u kunt bestellen:
- Telefonisch: bel ons of laat ons u bellen u op een vast moment in de week om uw bestelling door te nemen en te bevestigen.
- Per e-mail: stuur uw bestelling met alle gewenste maaltijdnummers naar klantenservice@maaltijdservice.nl.
- Online bestellen: log in op uw account op Maaltijdservice.nl en plaats zelf direct uw bestelling. Betalen kan met iDEAL of automatische incasso.
Lees hier meer over bestellen bij Maaltijdservice.nl.
Geldt er een minimum bestelbedrag?
Ja, het minimum bestelbedrag is € 35. Als u gewend was voor een lager bedrag te bestellen bij Alle Smaken, zullen we u helpen per keer voor minimaal € 35 te bestellen. Natuurlijk hoeft dat niet meteen, maar op den duur wel.
Mijn bestelling klopt niet, wat kan ik nu doen?
Is uw bestelling niet compleet of bevat deze producten die u niet besteld heeft? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer, de leverdag, uw naam, emailadres en telefoonnummer.
Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar ik wil deze graag wijzigen, kan dat?
Geplaatste bestellingen kunnen tot uiterlijk één werkdag voor levering gewijzigd worden. Deze wijziging moet voor 11.00 uur per e-mail zijn doorgegeven aan onze klantenservice via klantenservice@maaltijdservice.nl, óf per telefoon op 0413-432023. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer, de leverdag, uw naam, emailadres en telefoonnummer. De wijziging van de bestelling is alleen doorgevoerd als u van ons een reactie heeft gehad. Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren.
Heeft Maaltijdservice.nl vaste leverdagen?
Bij Maaltijdservice.nl kunt u zelf kiezen op welke dag en tijd de maaltijden geleverd worden. We bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 12.00 uur. We bezorgen niet op feestdagen of de dag na een feestdag.
Hoe lang van tevoren moet ik een bestelling plaatsen?
Als u op werkdagen vóór 12.00 uur een bestelling plaatst, dan kunnen wij deze de volgende dag tussen 08.00 en 12.00 uur bezorgen. U kunt uiteraard ook een latere bezorgdatum kiezen als u dit beter uitkomt, tot maximaal 14 dagen vooruit. Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Op feestdagen en de dag na een feestdag bezorgen wij niet.