< Naar klantenservice

Verzending & bezorging

Klik op de vraag die u heeft om het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bij Maaltijdservice.nl bent u vrij in de keuze van uw leverdag. In het bestelproces kiest u zelf op welke dag uw bestelling geleverd wordt. Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 13.00 uur. We bezorgen niet op feestdagen of de dag na een feestdag.
Bestellingen worden bezorgd op de door u gekozen datum tussen 08.00 en 13.00 uur op het door u aangegeven afleveradres. U ontvangt in de ochtend een mail van Local Express Post NL met daarin een track&trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Uw bestelling wordt gratis aan huis bezorgd wanneer u voor meer dan € 50 bestelt. Bij bestellingen onder de € 50 wordt er € 4,75 aan bezorgkosten berekend.
Ja, wij bezorgen onze maaltijden door heel Nederland op elk gewenst afleveradres m.u.v. de Waddeneilanden.
Onze maaltijden worden bezorgd door onze vaste bezorgpartner PostNL.
Uw bestelling wordt gekoeld bezorgd door onze bezorgpartner PostNL.
Wanneer u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment nemen wij de maaltijden retour. Soms lukt het ons op dezelfde middag een tweede bezorgmoment in te plannen. Kunnen we dan ook niet leveren, dan gaan de maaltijden retour en worden deze, in verband met de voedselveiligheid, vernietigd. Het is om deze reden van belang dat u tijdens het bezorgmoment thuis bent.
Ja, u kunt bij iedere bestelling zelf het afleveradres bepalen. Op deze manier kunt u eenvoudig een bestelling voor iemand anders plaatsen.
In verband met de beperkt houdbaarheid van de maaltijden en de voedselveiligheid kunt u geen beroep doen op het herroepingsrecht.
Vanwege Covid mogen gaan onze bezorgers momenteel niet de woning in. Levering tot in de keuken is daarom helaas niet mogelijk.