Automatische incasso

Wanneer u niet met iDEAL of de Strippenkaart wenst te betalen kunt u via deze pagina een aanvraag indienen voor een automatische incasso.


Neem bij vragen gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag. Veel vragen worden ook onderaan deze pagina beantwoord in de 'Veelgestelde vragen'.

 

Contactgegevens

Aanvraagformulier

Moeite met kiezen?
Ga voor een complete maaltijdbox

Bekijk de maaltijdboxen

Onze nieuwste catalogus
met maaltijden van het seizoen is uit

Bekijk de catalogus

Veelgestelde vragen

Om te kunnen betalen met automatische incasso vult u eerst een incassomachtiging in en stuurt u deze aan ons retour. Een incassomachtiging (met retourenvelop) vraagt u aan met dit formulier of door contact op te nemen met de klantenservice. Als wij de machtiging hebben ontvangen en verwerkt, komt bij het afrekenen de betaalmethode ‘Automatische incasso’ beschikbaar als u bent ingelogd. 

Enkele dagen na het plaatsen van uw bestelling wordt het bedrag afgeschreven van uw rekening. De incasso vindt dus plaats op basis van de besteldatum, niet de bezorgdatum.
Nee, betalen met automatische incasso brengt geen extra kosten of verplichtingen met zich mee. Wij incasseren alleen wanneer u een bestelling plaatst voor het precieze bedrag van uw bestelling.
Wij volgen strikte veiligheidsmaatregelen bij het verwerken van uw gegevens. Uw bankrekeningnummer en persoonlijke gegevens zijn alleen bij ons bekend en worden niet met derden gedeeld.
Ja, u mag gewoon de mogelijkheid tot automatische incasso aanvragen, ook als u eerder op al een andere manier bij ons heeft besteld. En als u eenmaal gebruik kunt maken van automatische incasso, blijven ook de andere betaalmethoden gewoon beschikbaar.

Alle informatie over bestellen, betalen en bezorging vindt u hier.